Bortglömd blogg

Har haft mkt att göra de senaste dagarna så har helt glömt bort min nystartade blogg.
Igår hade vi seminarium på förmiddagen och sen satt vi med gruppen och skrev hela tre stämningsansökningar. Skulle ha skickat de till domstolsbasgruppen idag efter skolan men kom nyss på att jag glömde det så skickade de nu. De måste tro att jag inte har nåt liv i och med att jag skickade iväg de klockan halv elva på kvällen. =) Hade en sån tråkig men nödvändig kväll igår då jag var ner i tvättstugan å handlade mat.
Idag hade vi föreläsning 10-15 i skolan och efter det gick jag ner på stan med Pernilla och Anneli. Hittade en hel del saker, köpte ett par nya byxor och Escadas nya sommarparfym "Pasific Paraside". Den luktar ljuvligt! Hann med en god middag på Sandys också före det bar av hem. Var hemma halv åtta så det var ju nästan läggdags redan då. :) Har inte gjort så mkt vettigt ikväll förutom lite TV-tittande och så sydde jag upp de nya byxorna lite. Inte lätt det där när man nästan bara är en och en halv meter lång, haha.
Ska gå å lägga mig nu, lär bli en jobbig dag imorgon. Vi har temadag med polisstudenterna om fördomar, får se hur det kommer att bli. Trött kommer jag då att vara efter 6 timmar kan jag lova, vi ska hålla på från 09-16.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback